FAQ

Poznaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

?

Jak zareklamować swoje usługi na platformie?

Aby zareklamować swoje usługi na platformie, należy uzupełnić swój profil nauczyciela oraz dodać ofertę

?

Chcę obniżyć koszty nauki, czy jest możliwa nauka w grupach?

Wszystko zależy od nauczyciela, szukaj informacji na ten temat w opisie.

?

Jak zapłacić za lekcje?

Jako serwis nie pośredniczymy w płatnościach, rozliczasz się bezpośrednio ze swoim nauczycielem.

?

Jak często aplikacja jest aktualizowana?

Nasze produkty są stale rozwijane i aktualizowane aby zapewnić użytkownikowi jak najwyższą jakość usług.

?

Czy jako nauczyciel jeśli wykupię dostęp premium będę mógł go zmienić na profesjonalny?

Tak! Nie ma żadnego problemu ze zmianą planu

?

Czy kurs działa na komputerze, laptopie, czy jest aplikacja?

Tak, kurs działa na komputerze, tablecie, smartfonie. Do poprawnego działania jest potrzebna przeglądarka internetowa, ale dostępna jest również aplikacja na system Android.

?

Dlaczego nie działa mikrofon na Windows

Sprawdź czy nie trzeba włączyć przełącznika lub skrótu uruchamiającego mikrofon (np. FN+F4). Sprawdź także czy została wyrażona zgodę na używanie mikrofonu przez przeglądarkę lub czy inny program nie ma w tym czasie dostępu i korzysta z mikrofonu.

?

Dlaczego nie działa mikrofon na Androidzie

Sprawdź czy masz włączony dostęp do mikrofonu przesuwając górne menu lub w ustawieniach aplikacji, przytrzymaj ikonę aplikacji Wyuczeni / O aplikacji / Uprawnienia / Mikrofon / Zezwalaj podczas używania aplikacji.